ترانه‌ای در تاریکی

آن که جایگاهش را شناخت/ چگونه می‌شود جلویش را گرفت؟

ترانه‌ای در تاریکی

آن که جایگاهش را شناخت/ چگونه می‌شود جلویش را گرفت؟

خشونت پلیس در برخورد با تجمع مسالمت آمیز زنان

لعنت به من که تمام مدت از نگرانی راه رفتم و هیچ کاری از دستم بر‌نمی‌آمد.

خشونت پلیس در برخورد با تجمع مسالمت آمیز زنان را محکوم می کنیم

در ساعت پنج عصر،تجمع زنان به خشونت کشیده شد.(فهیمه خضر حیدری)

الهه حبیبی: تجمع آرام و بی حرکت ما به غوغایی تبدیل شد که بیا و ببین

عکس‌های کسوف از تجمع

عکس‌های منصور نصیری از تجمع

تیتر مسخره و احمقانه‌ی ایسنا!!!

------------------------------------

پ.ن: به خاطر یک اشتباه سیم‌کارتم قفل شده و نمی‌تونم ازش استفاده کنم. اگر این دو روز اس‌ام‌اس دادید یا تلفن زدید شرمنده.

نظرات 1 + ارسال نظر
گ پنج‌شنبه 25 خرداد 1385 ساعت 19:39

اگر من خدا بودم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد